Grattis!

Grattis till vår Elias på namnsdagen!

Mansnamnet Elias är ett bibliskt namn från gamla testamentet, där det är namnet på en av profeterna, Elia. Elias är Ett hebreiskt namn, ursprungligen Elijah som betyder "min gud är Jahve".
Elias ökar just nu mycket snabbt i popularitet. Sedan 1990 har populariteten fyrfaldigats och det tillhör nu de 40 vanligaste namnen bland de yngsta.

Vi firar honom idag med en fika hos Angela på fm. :)



Började dagen med en prom med Louise, frukost och dusch. Nu väntar jag på att Elias ska vakna så ska vi åka sedan. Behöver handla idag med, men det kanske jag kan få maken att göra istället? Ska undersöka det alternativet tror jag. ;-)

Vad har ni för planer i helgen?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Stefan säger att han ska snickra... får väl se hur det blir med det. ;-) Inga planer tror jag... Skönt det med. :-)

2009-04-17 @ 11:31:16
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Sooolaaaa hade jag tänkt!! Hoppas jag kan det också.. annars har vi inte så mycket planer då min sambo ska jobba hela helgen.

2009-04-17 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0