Godmorgon!

Vaknade 6.45 och kände mig pigg. Låg tom och väntade 5 min på att Elias skulle vakna. Han är så go på morgonen! Han kan ligga länge och bara gosa med mig, klappa mig i ansiktet och i håret och krama o pussa på mig. Världens mysigaste stund!

Hade tänkt att ta en prom med Louise kl 9 men så kom jag på att Jocke hade ändrat träningen till idag för att vara ledig imorgon, så jag måste vänta och se om hon kan kl 8. Annars går jag kanske ensam, så skönt att komma igång.

Det ser också väldigt bra ut på väderfronten så en sväng till lekplatsen får det bli med. Linda och Filippa var sugna med. Sedan hämtar mamma barnen efter jobbet så då är det bara att göra sig klar för kvällens kalas! Ni ska självklart få se bilder. :) Det är en del känisar med: Lollo o Johan, Lisa o Rikard, Ida o David och antagligen grannarna Jennie o Daniel. Så skoj det ska bli!

Hur är era påsk-planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0