Bling-blingkillen



Har man två storasystrar så blir det automatiskt att man ska hänga blinget runt halsen. Här har han hittat storasysters skärp. Så fint så!

Inatt har han haft det jobbigt. Jag vet inte vad det är men vi tror att han måste ha ont. Antagligen tänderna som kommer. Men varför har han bara ont på natten? Han är ju världens gladaste och goaste på dagarna. Desstutom har blöjan läckt 4 nätter irad och byta blöja och pyjamas när han är ledsen är inget kul, och så vaknar han ju till och somnar ju inte om, så det blir inte mycket sömn för mig just nu. Tur att det är fint väder ialla fall. Annars hade man ju inte orkat på samma sätt. Nu har jag köpt Pampers och ska testa de i natt och så hoppas jag att Jocke köper tvådelad pyjamas idag, för det är lättare att bara dra av ett par byxor mitt i natten.

Vi har varit på sångstund idag och Elias somnade inte innan dess heller så han var trött nu när vi kom hem. Och somnade, så det blir helt upp och ner idag eftersom jag måste hämta Alice sedan.

Imorgon ska vi nog åka till Emaus på fm. Hela mamma-barnligan skulle dit istället för att fika hemma hos Angela.

Kommentarer
Postat av: lollo

fin e han bling bling killen !! när får man kaffe på altanen egentligen ??

2009-04-02 @ 14:31:53
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: lisa

Åh nej! Förlåt om det är jag som smittat :-(

2009-04-02 @ 17:29:40
URL: http://lisajagdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0