Vilka drömmar!

Eftersom man bara sover så där lätt hinner  man drömma en massa drömmar och dessutom minnas dem eftersom man blir väckt precis mitt i drömmarna.

Undrar varför man drömmer så konstiga drömmar?
Undrar vad min skulle betyda om man skulle tyda den?


Jag köpte en så snygg motorcykeljacka och skinnbyxor till. Och då var jag så klart tvungen att köpa en matchande Harley D-motorcykel till. Vi skulle på återträff med gamla klassen och jag mötte upp alla utanför Andreas B´s tryckeri och åkte vidare till ett höghus. Jessica M var go i gasen och Lisa skulle komma upp lite senare. (Hon skulle nog förfesta i bilen visade det sig!)

Vi gick i massor med trappor, upp, upp, länge. Och kom in i ett klassrum där ALLA jag någonsin gått i skolan med satt i sina bänkar. Konstig känsla. Satt och pratade med dem och undrade vart Lisa tagit vägen.
Packade ihop mina grejjor och skulle gå ner och leta efter henne. När jag går in i trapphuset och börjar gå ner för alla trappor börjar det strömma in vatten, massor med vatten så jag är till slut tvungen att vända om! Men när jag kommer tillbaka är Lisa där. Aspackad och hade spytt på parkeringen. (Moget Lisa) ;-)

Vi pratar lite och hon undrar varför jag har köpt ett skinnställ med eldflammor på ryggen. Berättar om min nya motorcykel och då säger hon att jag har ju inget körkort.

Så slutar drömmen för jag blev ju väckt!

Så alla drömtydare; TYD denna om ni kan!  *hehe*

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahaha

2008-09-17 @ 08:48:59
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja men så är jag ju väldigt mogen också... hehe

2008-09-17 @ 10:37:01
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag kan tänka mig att flytta... Fast hade ju aldrig flyttat LÅNGT bort nu när vi har barn, OM det inte hade vart för hans fotboll om man säger så.. :-)Men självklart är det ju bara till att hänga med, om det är under rätt förutsättningar.



Det e lite rörigt.. Har ju sökt skola nu å alt, man har Nellie, och jag vill ju såååååå gärna få bli klar i skolan nu... Därför känns det lite tråkigt att flytta.. Men jag gör det. =)



Ja spindeln var äcklig.. Men måste skärpa mig.. kan inte hålla på så här..

2008-09-17 @ 14:18:22
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0