Synd att det är långt till jul...

jag har så mycket som jag önskar mig just nu. Skulle kunnda skriva en lååååååååång önskelista. Borde kanske göra det, för när det väl är jul eller födelsedag så kommer man aldrig på något när folk frågar.

Högst upp precis just nu skulle det stå:

MASSAGE

Jag har sån spänningsvärk i nacke, axlar och skuldror som ger mig huvudvärk varje dag! Dessutom har jag ont i mina käkar, där mina värsta fiender (visdomständerna) är på väg upp.

Tänk att få en god massage, eller ett varmst skönt bad. (Jag har av principskäl vägrat att bada badkar sedan vi flyttade hit. Vägrar bada i det gamla, tills vår badrumsrenovering och nya badkar är på plats. DÅ ska jag bada och ha mysiga spakvällar.)

Idag blir det Fajitas med mina nära.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du e välkommen hit för ett bad när du vill och ett + är ju att det finns massage i karet... Så hojta till bara så ska jag tappa upp varmt vatten och tända massa ljus och radio finns det också om det kanske skulle passa med lite lugna favoriter... Allt för dig! Puss

2008-09-19 @ 18:12:08
Postat av: Emelie

Vad gott med fajitas! Det var ett bra tag sen.

Hälsningar från Stockholm

2008-09-19 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0