Söndag..

vaknade trött efter några få timmars sömn. J-kla unge som inte sover. Nätterna blir bara värre och värre. Igår kom jag hem och la mig med en gång 23.20 för då var han ledsen. Ammade och sedan gnällde han till kl 4!! Så fort jag slumrade till så gnällde han, buffade, ammade, vyssjade, struntade i honom, la honom på mig, ja allt har jag gjort i natt. Helt slut.
Somnade vid 4 och sov till 5.45, så där fick man ju nästan två timmar sömn.
SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jäkligt trött på det här nu.
Det är tur att han är så otroligt go annars hade jag aldrig orkat. Men man rabblar en hel del svordommar på nätterna vill jag lova. Skulle inte vilja höra mig sjäv då.... *oups*

Anders, Stefan och Jonathan var iaf kanon igår! Även om jag inte alls känner till låtarna så är de riktigt duktiga pojkarna.
:-) Blir förvånad och impad varje gång av att min lillebror är så duktig och vilken fin röst han har.


De riktiga fansen är dessa två.....
Flickvännen och mamman!


Och Snurran och hennes David.


Jag och Lisa försöker sträcka ut oss... Gamla börjar vi bli. Eller hur David? ;-)

Vi gör oss bäst i septia tror jag!



Idag är det Mulle och Strövarna för tjejerna. Så mycket körande och hämtande för min del. Hoppas att jag kan tima in det med Elias sovande. Jocke har match idag så då kan man inte räkna med mycket hjälp. Missar nog yogan ikväll med tyvärr.

Vad gör ni idag??

Kommentarer
Postat av: ida

Det var skoj igår!! Tack för skjutsen!

Han är allt duktig din bror!



När vi kom hem satt mormor å morfar på golvet och lekte med en KLARVAKEN Nellie! haha.. Så hon sover inte heller så gott utan sin mamma!



Dina nätter låter inte så kul... Undra varför han e sån?

2008-09-14 @ 08:30:01
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: cissi

PS. Har skickat ett LÅNGT meddelande till dig på fin facebook/ Cissi

2008-09-14 @ 08:51:11
Postat av: Anonym

på DIn facebook skulle det ju va ;)

2008-09-14 @ 08:51:51
Postat av: frida

Cissi: Vad roligt då ska jag kolla där! ;)

Ida: Ja undrar varför han är sån? ;)

2008-09-14 @ 08:54:52
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Lena

Känner igen mig så väl gumman och VET att det är pissejobbigt!! Milla blev MYCKET bättre när jag flyttade över henne i sin säng i sitt eget rum. En KLAR förbättring kan jag lova...



Kanske kan vara värt att testa, om han har ett eget rum vill säga... KRAMAR och förhoppningar om att det snart skall bli bättre =)

2008-09-14 @ 09:21:24
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vet inte om det är ett bra tips, men man kan ju tänka på saken. De sista månaderna innan jag sluttade amma var Bus på mig hela nätterna. Så fort tutten åkte ur munnen så gnälldes det. Det har blivit MYCKET bättre sedan vi slutade amma, nu vaknar han 1-2 gånger per natt, får napp eller välling och somnar om. Nu var ju Wille lite äldre än Elias så det kändes ok att lägga ner amningen så. Men man märkte en otrolig skillnad. En filosofi jag hade var att det kanske inte fanns så mycket kvar i brösten och han kämpade på utan resultat..men jag vet inte. Men det är jobbigt att inte få en lugn stund under nattens timmar.

2008-09-14 @ 10:04:33
Postat av: Snurrans man

Tack för skjutsen igår hollywoodhalsen =)

Och det var mig inget vackert kort på du fick på mig och min bättre hälft haha.

2008-09-14 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0