Skön dag

vaknade tidigt och skickade Linnea till skolan samtidigt som Jocke åkte och gjorde ett långpass på Solbacken (8-22.30) Sedan fixade vi lite hemma innan det var dags för att köra Alice till dagis. Då vi passade på att handla lite jag och Elias.
Fattar inte hur mycket vi äter, för vi handlar ofta! Har ju bestämt mig för att bara handla på MAXI och inte här i byn eftersom det blir så fruktansvärt dyrt. Men det finns inte alltid till att åka iväg när man har en bäbis med mat och sovtider att passa.
Men vi tar en tur dit varje vacka.

När vi kom hem kom Lisa och Ludde och killarna sov en kortis och sedan fickade vi och lekte ett tag innan vi tog en promenad och hämtade tjejerna. Gott väder men kallt! Fick bara en av dem med oss hem. Linnea åkte och lekte med Saga istället. Så efter middagen så åkte vi dit och hämtade henne. Vad de bygger och grejjar där ute! Driftiga kreativa människa båda två!
Lille Liam skulle egentligen ha opererats idag och då blir de borta länge hela familjen.  Men de hade för mycket att göra nere på Östra så det blev uppskjutet. Tänker på er! Och flickorna kommer att sakna sina goa vänner.

Ooooo nu låter lillen där nere. 

Jag har världen myggbett, eller annat bett på vaden. NU. Hur kan man få det NU?! Otroligt. Mina ben är inte snygga nu. Bett stort och rött på vaden och VÄRLDENS blåmärke på låret efter ett möte med ett stolsben.

Imorgon ska vi, jag och Alice till Lindex och köpa långärmade tröjor. Alla har blivit alldeles för små under sommaren! Oj vad hon växer lilla dockan. Snart fyller hon 5 år med.


Världens finaste. Ler trots tårar.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. När Leo fick syn på denna underbara bild på Alice sa han med ljus röst, min Alice!!

Kram Jennie och Leo

2008-09-22 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0