Renovera

Vi har ju varit på G ett tag nu med att renovera. Men det går med myrsteg.....
Men vi har fått klartecken från banken nu och i veckan får vi ett lån, så det är bara att sätta igång!

Bara och bara, men ska veta vad man ska ha med. Nä, men det är bestämt och nu ska vi inte vela mer. *punkt* Vi har ju rätt bra kontater via klubben, så de håller på att kolla upp priser mm.

Och när vi är igång ska vi ta köket med. Jag sitter och ritar kök på IKEA-home planner, kanonverktyg! Frågan är bara om vi ska ha det ungefär som nu eller om vi ska öppna upp och i så fall, hur mycket? Svårt det där, man vill ju inte ångra sig. Och eftersom det är väldigt öppet som det är här, blir man ju av med en användbar vägg med. *hmmm*

Önskar att någon bara kom hit och tog över och gjorde det åt mig!  (Fast det är ju kul på samma gång.....)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jätte roligt att höra av dig, vad kul nu har jag 2 nya bloggar att läsa :)

Ursöta barn du har stort grattis till nykomligen som inte är så ny längre förstår jag :)

Visst är det kul att få "designa" sitt eget kök, det gjorde vi här med fast vi använde epoq köks "planner verktyg".

Kramar

2008-09-21 @ 18:28:00
URL: http://annafaithful.blogg.se/
Postat av: frida

Anna: Ja det är jättekul att hitta ny/gamla vänner och deras bloggar! Vad bra att ni har nyrenoverat, då har jag någon att fråga. :-) kram

2008-09-21 @ 19:09:35
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0