Prins Jensen

Tycker att det känns som att han har vuxit mycket den senaste tiden. Ska bli kul att se på nästa BVC-besök om det blir ett litet hopp på kurvorna. Tycker att han äter helt ok nu. Gröten älskar han så då äter han en stor portion utan problem. Gapar som en fågelunge.

Maten är ok. Äter bäst om jag lagar den. Och vällingen ratar han. Det gick ju lite grann, några gånger, men nu verkar det vara stopp igen.

Tycker att håret växer rätt mycket nu. Kolla stora killen!


Han är så otroligt målmedveten och envis redan nu, så vi skrattar åt honom. Han blir så arg om man tar något ifrån honom eller om man inte går dit han vill osv. Att man kan vara så bestämd så tidigt!

Idag vet jag inte vad det r med honom, men sova har han inte velat göra idag.
30 min * 2 är allt han har sussat idag. Blir nog en jobbig eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så otroligt söt och tjejorna oxå naturligtvis :) Hoppas allt är bra med din familj!

2008-09-30 @ 22:05:40
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: lollo

underbara Elias ...en liten skit gentemot min klumpedump. men han har säkert växt , nu äter han ju mammas goda mat !

2008-10-01 @ 10:33:51
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0