Mamma Mia

Idag är det biodags!
På Lje folkhögskola av alla ställen. Och perfekt tid. Kl 15. Då behöver jag inte vara rädd att jag ska somna. Inte lika mycket som om det skulle vara kvällsbio ialla fall. ;-)

På kvällen blir det nog en vaccinationstripp tror jag. Tror vi ska ta Havrix till mig och barnen, Jocke får göra som han vill. Undrar om han är spruträdd? Han vill gärna undvika det där vaccinet....
Eg är det kanske inte helt nödvändigt eftersom vi åker en vecka och ska nog inte göra några utflykter, men jag resonerar som så att finns det vaccin och de rekomenderar det, så är det alltid en bra försäkring att ta. Dessutom har man livslångt?? (eller är det 20 år) skydd om man tar den andra dosen inom 6 mån. Kan ju vara skönt för tjejerna att ta de nu och slippa senare.

Vi får se. Har ni några åsikter?

Kommentarer
Postat av: ida

Klart man ska ta vaccinet!!!Hade mer än gärna gett Nellie... Men dom skulle ju vara över äret!

2008-09-09 @ 08:43:52
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hittade inte din mailadress någonstanns... Men du är välkommen på Blingoparty den 12 okt kl 12 till mig om du vill. Kram

2008-09-09 @ 15:56:08
Postat av: Thessan

Klart du ska ta vaccinet, d lär ju inte skada er iaf. Själv ska jag äntligen bli skuren i benet imorgon, håll tummarna. Fast varför skulle du behöva att göra d? Kan d gå ngt annat än bra? J har ju rutin på detta med op så du kan väl fråga honom ;-) Kram på ett tag om jag nu blir inlagd flera dagar...

2008-09-09 @ 22:04:25
Postat av: frida

Jennie: Jag ska kolla om jag kan komma då. Hade varit jättekul att se Bliongokläderna! Jag hör av mig inom kort.

2008-09-10 @ 08:06:02
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0