Ingen lust..

Det har inte varit någon större lust till bloggandet idag. Har iof varit ganska mycket hela dagen och ingen till att sitta. Ibland är det ju så. Men har man lust så tar man sig en minut och skickar iväg ett litet inlägg.
Men natten som var var ännu värre än natten innan, så man är lite sliten. E var ledsen i natt, det brukar han inte vara. Tror att det är tänder som vill komma men gör ont. Sov oroligt och vaknade och grät var tionde minut typ.

Och idag var det behov av att handla mat. IGEN! Alltså var tar all mat vägen i vårt hus? Vi måste äta jämt!
Blev matshopping på Maxi, sedan hem och somna E och packa upp all mat, sedan hämtade J tjejerna kl 13 och kl 14 var jag och L hos tandläkaren.

Sedan var det matlagning, två olika rätter idag. Spagettis o köttfärsås till flickorna och tacopaj till oss. Min bror kom och åt, fikade och lekte med barnen.
Jocke körde iväg Alice till gympa vid 18 och då badade jag de andra två.
Nu sover de två stora och lille Prinsen ligger och beklagar sig i sin säng. Bäst att gå och kolla läget. Måste sänka sängen imorgon! Är livrädd att han ska klättra ur snart.

Försöker kika på Kristallen med, men det går sådär samtidigt som nattandet....

Imorgon hoppas jag på Bio, Mamma Mia med Lisa och sedan kanske vi åker och vaccinerar oss.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hi hi d verkar som om ni hade d ql på bondensdag! Finns nog inte på så många ställen, asg. Hoppas nu att filmen e riktigt bra. Själv ska jag till SÖS imorgon för inskrivning, operation på onsdag å sedan blir dnågra veckor med kryckor, Jippi!!! Tänk vad en lite trappa för dryga 2årsedan kan ställa till det asg. Ha d bäst!

2008-09-08 @ 22:11:39
Postat av: frida

Thessan: Oj, stackars dig. Men hur ska detta gå med kryckor och bäbis? Kaj får vara hemma då eller? Lycka till nu och kram!

2008-09-08 @ 22:30:24
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0