hyvää huomenta!

Eller inte egntligen, men skit samma.

Vad gör ni idag?
En del jobbar, andra är mammalediga. Hur ska ni fördriva denna dag?

Jag håller på att bädda rent i sängarna och det betyder ju en massa tvätt. Fan vad tröttsamt det är ibland med tvättandet.  Man tvättar och tvättar och tvättkorgen är TOM och så tar det en halv dag och på något j-la sätt är den FULL igen!

Om och om och om igen.....

Men jag tänkte ta ett avbrott och åka in till Uddevalla en stund. Måste börja presentjakten.

Sedan måste jag svänga förbi Torp IGEn för igår när jag skulle hämta min telefon så hade jag glömt sladde till lånetelefonen. Men jag fick som tur var med mig min hem ändå. Men UTAN TELEFONNUMMER de hade självklart blivit raderade!
SÅ SNÄLLA ALLA, SKICKA ERA NUMMER TILL MIG! JAG HAR INGA.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Här kommer mitt nr 070 27 66 303

Ja vi skall hänga på vårdcentralen för det gillar ju vår familj. Nu är det Nora. ont i örat och när jag titta så satt det en stor fästing långt in i örat. Blää. svårt att få bort den var det och hon är helt svullen så vi kollar upp det.



Lisa

2008-09-23 @ 10:54:13
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: louise

hej !! idag ska ja på tvåmånaders kontroll med M ... spännande å se va tjockisen väger . sen ska jag present shoppa på torp till R . tack för fikan och sällskapet igår, nu har du lagt ribban högt för när ja ska bju på fika ! får väl laga nån oxfile el nåt ;) hehe puss å kram

2008-09-23 @ 11:06:05
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Fru Barck

Här kommer mitt;

0737 - 64 62 68



Ha en bra dag!

Kramar

2008-09-23 @ 11:11:21
Postat av: Angelica

Jag vabbar. Hade ännu en härlig natt med lilla E. S är på konferens. Lilla E fick feber i natt och det tyckte jag i ärlighetens namn var rätt skönt för då kunde vi va hemma idag utan dåligt samvete. :-) Kunde ställa kl på 7 istället för 5:30 :-D



Jag börjat göra så med sängkläderna att jag kör hälften hälften. Ena gången vuxensäng, andra gången barnsängar. Då blir det inte alls så hysteriskt mycket på en gång.



2008-09-23 @ 11:57:47
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0