Hurtig

Idag är jag hurtig! Ska få massa gjort idag känner jag.

Började med att skicka iväg barnen. Eller mannen körde iväg dem och jag och Elias tog en rask promenad på Hälle. Blev tom lite svettig även om jag inte gick i mer än en halvtimme så var det en bra start ialla fall.
Ska skaffe en stegräknare så jag kan bli lite motiverad och tävla lite mot mig själv. Behöver lite utmaning. Riktigt skönt var det. Friskt och syrerikt ute efter regnet och med Mix megapol i öronen!

När jag kom hem satte jag igån och tvättade fönstrena. Så nu är de så fina som de kan bli. Inte perfekta, men det är ju gamla fönster. Tog nästan 1½ timme och då har jag bara tagit uppe.

Nu sitter E och tittar när J målar en stolpe där ute. Jag ska passa på att ta en dusch.

Kl 13.30 ska vi till BVC och läkaren för 6 månkontroll.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0