Vi är på G!

Tidig morgon. Barn bryr sig inte om att det är söndag och att man ska sova ut.
Nänä, söndagar hos oss har alltid betytt extra tidigar morgonar av någon anledning.

Status:



Linnéa:  vaknade sist av oss. Och drog sig ända till kl 7.15!!



Alice: var uppe innan tuppen. Säkert innan kl 6! Men lika galen som alltid!



Elias: har haft en ganska jobbig natt. Och är rätt rosslig i bröstet på natten. Bökade mellan 4-5.30 sov en halvtimma sedan var det dags att gå upp.



Jag:  Är inte riktigt så glad som på fotot, men ska ändå försöka att känna mig pigg och glad eftersom dagarna blir lättare då.



Min man: Spelar fotboll långt-bort-istan. Kommer inte ihåg vart han åkte, men han åkte vid kl 6 idag och lär vara borta tills sent kan jag tro!


Kommentarer
Postat av: ida

God morgon familjen Jensen!



:-)



2008-10-19 @ 08:37:05
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Tjenixen!

Har oxå varit uppe ett tag men inte alls lika länge. Har hunnit göra en stor sats med gryta åt Hugo som nu håller på at svalna innan den ska in i frysen. Mitt middagstips för kvällen.... bli bortbjuden till svärföräldrarna :-)

2008-10-19 @ 10:01:07
Postat av: Lena

Varför förstår inte våra guldklimpar att man skall SOVA på mornarna??



Hoppas att du får en toppendag!! Kram.

2008-10-19 @ 12:07:51
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0