skitnatt!

Jag är ingen bra mamma. Usch och fy vad jag har skällt på det stackars barnet i natt/arla morgon. Hur många gånger har han vaknat är frågan och han har gnällt och sedan var han vaken kl 3.30-5 för att somna om och vakna 5.30. Då gick jag upp och testade att göra välling, men det ville han ju inte ha.

Man är inte världens bästa mamma då kan jag erkänna. Och fula ord hoppar ur munnen. De stackars systrarna blir ju väckta av honom med. Något måste ske. Snart orkar man inte fungera alls.

Kommentarer
Postat av: lollo

usch de går troll i våra barn som Ida sa . jag har haft 3 skitnätter , två gånger har han vaknat och vägrat somna om kl 4 och inatt vaknade han nog 20 ggr !! usch va trött jag är !! kram

2008-10-17 @ 07:48:34
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: ida

Det är nog ingen somär en bra mamma på natten.. :-)

2008-10-17 @ 11:12:09
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag lovar dig att om Leia hade hållt på på natten hade inte heller jag varit den bästa:(

Hoppas hoppas på att det blir bättre! :)

2008-10-17 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0