Saknat mig?

Det har varit fullt upp hela dagen!

Jag ombokade BVC-tiden till veckan efter Egypten istället så vi kunde åka till GBG och kolla på kök. Så idag har det varit köksturné!

* NOBLESSA Hittade ett så fint kök som vi är jättesugna på. Ska boka tid för att skissa och få en offert.
* IKEA Har ju en del men man får inte så mycket hjälp, så vi avvaktar med detta
* KVIK  Har också superfina kök! Ska träffa en säljare imorgon för att rita upp och få en offert.

Sedan hann vi med ett stopp i Kungälv för att se om Linn jobbade i hennes butik, men inte. Har inte lyckats tima in någon gång då hon har jobbat!! Jag har ändå gjort ett impulsbesök 3 ggr.
(Linn och jag med män bodde grannar i Finland och blev goda vänner!)

Vi var hemma vid 17 tiden och då gjorde jag pizza som vi slängde i oss. Hungriga som vargar! Vi hade ätit lunch på IKEA men man blir hungrig av att gå i affärer.

Satte på en skinkstek på samma gång så har vi smarrig lunch imorgon.

Imorgon fm måste jag till apoteket för att handla inför resan. (Hörde från Lisa som pratat med Linda som varit i Sharm el sheik nu (hänger ni med? ;-)) att det var 34 grader i luften och 27 grader i havet. Ooooooooooooo vad gott!

Kl 13 ska vi vara på Kvik. Farfarn kommer och passar tjejerna en stund. E får följa med.

Nu ska jag slappa lite...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att titta på kök, vi kollade på epoq kök, när vi skissade vårat. www.epoq.se tror jag det var...

Kram anna

2008-10-29 @ 20:38:55
Postat av: Frida

Anna: Jag kikade lite på epoq på nätet igår. Är ni nöjda? Är det ok priser och kvallité?

2008-10-29 @ 20:54:21
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fy sjutton vad skönt det låter med 34 grader!!! Brr, var -2,2 när jag åkte till jobbet.

2008-10-30 @ 07:16:07
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anna T

Vi är väldigt nöjda med vårat kök. Vi kollade också runt innan och detta passade oss bäst, blev också smått irriterade på IKEA som inte hjälpte till alls... Det är ju ändå vissa saker man måste tänka på, som : Att inte ta skåpen ända ut till väggen för då får man ju inte upp dörrarna utan att man sparar ngr cm och sätter täcklist där, att vattnet inte ska vara för nära spisen...osv. Vi ritade upp det med epoqs ritinstrument så tittade de på våran ritning, kom med tips sedan beställde vi över nätet smidigt!. Vi hade i och för sig en extra rabatt med fastighetsägar förbundet så priset var riktigt bra...

Hoppas detta har hjälpt lite, säg till om du undrar något

Kram Anna

2008-10-30 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0