Mörka söndag

Jag är inte så förtjust i söndagar. Jag gillar de inte. Och speciellt inte den här när det bara regnar och är mörkt. Och till råga på allt, EN TIMMA längre!
Det kan ju bara ha varit i ungdomens dagar som man uppskattade det? Då man fick sova en till timma. Nu blir det bara jobbigt med allt rutiner.

Flickorna höll på att retas med varandra men så fick de tag i var sin lekkompis så snart ska jag åka och hämta dem. Tror jag hämtar pizza med för jag har ingen lust alls att laga mat. Blir deprimerad när jag ser min bakfulla man. Som nu ialla fall har gått ur sängen... (Tur att det här händer väldigt sällan!)

Inte för att jag är sugen på att vara bakfull, men jag är lite sugen på att gå ut faktiskt. Men det dröjer säkert ett tag till, men snart vill jag ha en rolig kväll ute med mina vänner. Hänger ni med eller? (Ska bara sluta nattamma med.)

Kommentarer
Postat av: lollo

jag ska med !!

2008-10-26 @ 16:41:16
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Brynja

I´m in! ;)

2008-10-27 @ 10:13:10
URL: http://www.bbjork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0