Man behöver kalender

när man är mammaledig!
Jag har gått hela dagen och funderat på vad det var för planer jag hade i morgon.  Hade bestämt för mig att det var något på dagen och något på kvällen. När vi var på IKEA kom jag på att det är föräldramöte i skolan på kvällen och nu fick jag tittat i kalendern och såg att jag ska fika på fm med en gamal barndomsvän! Hade helt glömt av det. Tur att jag varit klok och skrivit upp det för det var redan kl 9.30 så jag ahde säkert lallat runt i pyamasen. (fast jag är ju jättesnygg i mina slitna pyamasar!)

IKEA var kaos! Åk ointe dit om ni inte måste, de bygger om och nästan allt var avspärrat och man fick vända om efter mindre än halva IKEA. Och jag som skulle få massa köksiinspiration fick titta på de TVÅ köken de hade. Men vi fick lite planeringshjälp iaf så det var ju bra.

Det blir jättefint tro jag. Vita blanka luckor, ekbänkskivor osv...
Lutar åt ekparkett i hela övervåningen, och svart kakel i köket. Sedan är det lite findetaljer som ska bestämmas med, men på stora hela är vi överens.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hallå! Va fina de dina var i går!!!! Läs på Aftonbladet.se om Tim och hans fam, deras kamp mot cancern. Tim har även skrivit en egen låt som han spelat in,du kan lyssna på den. Kram Nettan

2008-10-06 @ 20:42:29
Postat av: frida

Nettan: Ja jag blev så förvånad när jag läste aftonbladet idag och såg Tim. Grät när jag läste för J. Har du träffat dem den sista tiden?

2008-10-06 @ 21:16:48
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag behöver verkligen en kalender när jag är mammaledig:) Har ju fullt upp för det mesta ju och minnet mitt är som en guldfisk..tyvärr!

2008-10-07 @ 18:37:32
Postat av: Carin

Har IKEA kommit till stan redan, nä du menar ngt annat va? kram...

2008-10-07 @ 20:09:20
URL: http://www.nogg.se/tiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0