Hej hopp!

Känner mig full av energi! Vill hitta på något.....

Det var jättekul att bowla. Elias tyckte att det var riktigt spännande med discobowling och tjejerna hade roligt! Även om det inte var lätt att slänga iväg de tunga kloten. Alice var skicklig och fick nästan samma poäng som jag. *haha*

 

Det blev inga bra bilder där inne i mörkret.

Sedan åkte vi och åt lunch på Thai. Så gott! Hade ju lite nojja på det när jag var gravid. Sist var jag höggravid i februari. KOnstigt nog kunde jag äta mer då....



Nu sover E och de andra är hos doktorn för att kolla J´s öra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va kul med Bowling :-)

Alice är lik sin gudmor då och är en fena på att kasta klot, hihi!

Sorry att jag inte hörde av mig förut men vi kunde inte bestämma oss för vad vi skulle göra och sen läste jag att du skulle iväg.



Kortet på Ludvig är taget innan Lsks premiär mot Hammarby i våras och det var väl när han var en 5 månader ca har jag för mig.

2008-10-27 @ 16:08:53
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: lollo

Hej!! vilken härlig dag ni verkar haft . ska vi ta en fika imorgon ? kram

2008-10-27 @ 17:53:39
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Brynja

Vilken rock´n roll dag ni verkar haft! Känner ni av någon träningsvärk? Eller är det bara "lille-bror" Niclas som är skämmigt otränad, klagar jämt över träningsvärk efter några omgångar av WII BOWLING!! ;) hehe

2008-10-27 @ 18:16:25
Postat av: Lena

Du har sååå FINA ungar!! Låter som om Ni haft en toppendag =)



Kraam.

2008-10-27 @ 20:12:08
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Frida

Lisa: Ja bowla är kul! Ska vi göra det någon dag? Ha en tjejkväll med bowling och annat?



Lollo: Fikar gärna imorgon!



B: Jag får säkert träningvärk, så otränad som jag är. Känner mig lite stel i ena axeln... Har ni WII?



Lena: Tack vad gullig du är! Blir så glad över så goa kommentarer. :-)

2008-10-27 @ 21:04:11
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0