Dagens middagstips!

Det kurrar i magen som bara den!
Jag är vrålhungrig. Och det börjar lukta ljuvligt här från klyftpotatisen i ugnen. Till det blir det fläskfile och beanaisesås. Mumma!

Vad äter ni till middag i dag? Känner att jag skulle vilja ha lite ny inspiration, så vi börjar med något vi kan kalla för middagstipset!

Varje dag lägger jag ut en inlägg om "Dagens middagstips" så kan jag bidraga med vår mat och ni med vad ni ska äta. Tycker att det skulle vara en bra idé. Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: lollo

låter fint ! eftersom jag är ensamätare ikväll och jag äter GI så blir det ugnsbakad kycklingfile med wokgrönsaker .

2008-10-18 @ 15:53:09
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Idag ska vi äta skinkstek, ska bli gott!!

Har ätit ute i flera dagar så det är dags att laga mat hemma nu:)

2008-10-19 @ 08:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0