Dagens

Humör: Ganska bra, men har den där oroskänslan i magen. Det gnager.
Gjort: Ätit frukost, skickat iväg L till skolan precis.
Planer: Inga planer idag. Jo på em ska vi på vernissage på skolan.
Ser på: Skärmen på datorn

Lyssnar på: NickJR; DORA utforskaren.
Läser: bloggar.
Dricker: Kaffe

Äter: Tekaka.
Bästa: Att Elias klarade sig med lite skråmor och att Liam verkar vara på bättringsvägen!
Sämsta: Att E sov dåligt i natt. Var ledsen och vaken mellan 00-02 och flera gånger innan och efter. SÅ jag är trött. Svårt när man inte vet varför. Har han ont? Drömmer han mardrömmar om gårdagen kanske? Ett tag var jag nära att ta honom och åka tillbaka till NÄL när han var så där ledsen.
Barn: L i skolan, A ska till dagis en stund och E sover på pappas bröst nere i sängen..
Väder: Svart ännu, kallt 3 grader bara men uppehåll. Kan kanske bli bra.

Vad har ni för planer idag?? 


Kommentarer
Postat av: Thessan

Idag kommer nog Hugos ena kusin hit efter skolan. Förhoppningsvis tar vi oss en promenad i det kalsfina vädret. Måste säga att jag verkligen saknar att vara ute ett tag varje dag. Men idag kommer iaf Nattis å kör vagnen, härligt!!! Skönt att det gick bra för Elias, himla tur var det där. Jag har inte heller sovit i natt men jag kan inte skylla på de andra i familjen utan nu var det så att det bara inte gick. Knäckande eftersom dom andra två har snarkat gått i sängen. Ha en toppendag! Kram

2008-10-23 @ 09:57:10
Postat av: Lena

Vi har näst intill bara städat, städat och städat... Boring!!



Kramen.

2008-10-23 @ 22:00:08
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0