Dagens

Lite senare än vanligt men här kommer den:

Humör:
Toppen, men lite lågt blodsocker just nu för jag har inte fått mat i magen på hela dagen, bara fika..
Gjort: Städat, bakat äpplepaj på morgonen, sedan ko Malin (svägerska) och hennes dotter Ella. Flickorna lekte och vi fikade.
Planer: Resten av dagen inga planer mer än att få mat i magen. Ser på: Skärmen och Glamour i bakgrunden..

Lyssnar på: Tvn och flickorna som leker där nere.
Läser: Önskar att jag ahde tid att börja på en bok, men det är väldigt långt ner på min prioriteringslista nu. Tyvärr.
Dricker: Kaffe hela dagen. Måste få i mig lite vatten med.
Äter: Äpplepaj x 2 med vaniljvisp.
Bästa: Att E sovit bättre i natt med. Underbart att få sova mer än 2 timmar åt gången, det har jag inte gjort på 1 år nu!!
Sämsta: Att J är borta hela dagen o kvällen.
Barn: Alla tre hemma! Flickorna leker nere och Elias sover på balkongen.
Väder: Ruskväder. Riktigt regnit och grått idag. Men det är rätt mysigt.... Känner för att bara gosa ner mig i soffan och tända ljus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0