Dagens

Humör: Helt ok!
Gjort: Ha ha det är ju nästan natt ännu!
Planer: Ingen aning.. inget planerat idag.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Playhouse disney
Läser: bloggar
Dricker: Kaffe så klart.

Äter: Inget ännu, men snart frukost.
Bästa: Att jag har sovit ganska gott i natt, trots att E har tuttat många gånger så har han inte varit ledsen.
Sämsta: Att vi ställer tillbaka klockan!
Barn: Pigga och alerta!
Väder: Svart. Men vad det har stormat i natt! Läskigt att vara ensam när det knakar och brakar i och utanför huset.

Ni glömmer väl inte vintertiden? Det gjorde jag. Och det var inte roligt att ställa tillbaka kl en timma. Helt plötsligt var den 6.30 igen.

Undrar när min man kom hem inatt? Gissa vart han sov?
Jag hade lagt tjejerna i samma säng så han skulle få en egen (låna Alice) så att han skulle få sova. Men när jag vaknade hade de sovit alla tre i Linnéas säng! *suck*

Vad ska ni göra idag?

Idag håller jag tummarna för Lisa som har visning av sitt hus!


Kommentarer
Postat av: lollo

hej gumman ! idag är de städning och handling som står på schemat . ska vi ta nya tag med lite prommisar denna vecka ? jag hade glömt att ja skulle på babysim i fredags .mysigt med tjejkväll! kram

2008-10-26 @ 07:18:50
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0