Dagens

Humör: Bra,
Gjort: Vaknat, bytt blöja, gett E välling (ja han dricker välling!! Liten slurk ialla fall, ca 50-100 ml, men den ska vara KALL.)
Planer: Stallet idag..
Ser på: Skärmen på datorn

Lyssnar på: Tjejerna som tjatar i bakgrunden, de ska göra frukost till alla och tar upp beställningar. "Vad får det lov att vara?" Hur stavas skinka? Vad ska du dricka?"
Läser: bloggar.
Dricker: Kaffe

Äter: Inget ännu men väntar på min beställning som idag är skinsmörgås och kaffe.
Bästa: Att E vill ha välling. Det känns skönt.
Sämsta: Att det är stressigt med stallet för Jocke har match idag. SISTA matchen!
Barn: Friska och krya! Men jobbar för fullt just nu. Undrar hur köket ser ut?
Väder:  blåser och blåser....


Kommentarer
Postat av: Anna T

Hejsan, har precis läst "ikapp" mig lite, vad skönt att det gick bra för Elias, ens mamma hjärta stannar ju nästan bara av att läsa om det så jag kan förstå paniken hos dig. Det är ju allas mardröm att något ska hända ens barn.

Sjukt att ni skulle stanna i U-a och hämta upp mer folk...VA! Jag hade kastat ut chauffören och kört raka vägen till NÄL :)

Kram Anna

2008-10-25 @ 10:18:21
Postat av: lisa hanfelt

Hejsan svejsan

Ha en bra dag i stallet och med tjejerna. Tack för att du hjälper oss i dag med stallet. Saga blir så glad när hon fick rida.

Vi kämpar på här på sjukhuset.



Kramis Lisa

2008-10-25 @ 14:06:11
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0