Dagens

Humör: Bra!
Gjort: Kört A till dagis, druckit kaffe med Louise och varit på BVC med E.
Planer: Äta lunch: korv o bröd med min man, sedan hämta flickorna och efter det blir det IKEA för att kolla på nytt kök!
Ser på: Elias som kör gåstol.

Lyssnar på: Samma som ovan. Han hörs med. ;-)
Läser: Alla mina bloggar! Min blogg-lista plöjs igenom med rasande fart!

Dricker: Nada, är uttorkad. Måste fylla på med vatten för min lille kille har tuttat massor i natt.

Äter: Väntar på den kokta korven....
Bästa: Att Elias växer fint enligt sin egen kurva. :-) Och att vi snart ska fixa ett nytt kök och bad!
Sämsta: Att vi har alldeles för lite tid till IKEA egentligen.
Barn: L i skolan, A på dagis och E hemma och lite snuvig.
Väder: Fint, strålande sol! Underbar höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0