Vad ska jag bli?


Sitter och funderar på vad jag ska göra efter mammaledigheten. Jag har ju inget jobb att gå tillbaka till. Visst, jag får säkert massa timmar som vikarie på förskolan igen om jag vill. Men jag är inte sugen på det. Inte nu ialla fall, när man är så mycket uppe i småbarnslivet.

Vill ha ett toppenjobb! Kan det inte bara komma ett bra erbjudande?
Jag är snabblärd, i mina bästa år, ska inte vara mammaledig igen (har fyllt min kvot med barn), social, ganska trevlig med.

Så kom med förslag, jag är öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa du.. funderar själv... jag har ju läst mina 3 år på högskolan men just nu känns det inte rätt. Jag hoppas att jag ska ramla in på nåt bananskal nånstans men det verkar inte va så lätt. :-)

2008-11-12 @ 16:13:42
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anna T

Tänk ut vad du är riktigt intresserad av och se vilka jobb som finns, det viktigaste är ju att man hittar ett jobb där man trivs eftersom vi spenderar en stor del av livet där...

Jättefina bröllopskort! Vem är fotografen?

Kram anna

2008-11-13 @ 12:21:40
URL: http://annafaithful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0