Lite bilder

Här är lite bilder från resan.


Så såg det ut när man kom ut från receptionen. Här uppe låg restauranten som hade en helt otrolig buffé och utsikt över poolområdet och havet.
Vi bodde nere vid poolerna, precis utanför vilket var perfekt att bara kunna gå rakt ut och bada.


Man märkte med en gång att hotellet var 5-stjärnigt. Så lyxigt och fint. Rent och snyggt och toppenbra personal!


Städaren skulle jag vilja ta med hem. Han fixade och donade på vårt rum och det var så fint hela tiden.
Kan varmt rekomendera detta ställe,

Och det bästa av allt var så klart vädret. Toppen hela veckan. Strålande sol och varmt, men inte jobbigt varmt.
Nu måste jag göra mig iordning innan hela dagen har gått. Kommer fler bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Tur man inte alls blir avvis när man ser detta :) Hade planer på att skicka en bild till dig där jag står med regnställ i stormen här hemma så att du skulle förstå vad ni gått miste om den veckan då ni var i solen... :)

Kram en som längtar ännu mer till värmen nu :)

2008-11-11 @ 10:03:56
Postat av: Lena

Helt otroligt ser det ut att vara!! Vill meeeeeee!! Skönt att ha dig tillbaka ;)

2008-11-11 @ 10:58:44
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: lollo

hej !! ser hur bra som helst ut , den resaurangens utsikt va inte å leka med ! hoppas du hinner ta en fika i veckan så jag får höra allt om eran härliga semester kram

2008-11-11 @ 11:35:30
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ser fantastiskt ut! Var det All inclusive?

2008-11-11 @ 12:28:41
Postat av: Angelica

Och en sak till! Man kan inte tro att du har fött 3 barn med den bikinikroppen!

2008-11-11 @ 13:38:11
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Frida

Vänner:

Visst ser det skönt ut! Och alla borde få en skön vecka i solen under höstmörkret som är här hemma. Dess värre verkar jag ha fått med mig en liten bacilusk hem för jag få springa på toa efter varje gång jag äter. AJAJAJ!



Angelica Du är för snäll. Men det är ingen vidare bikinikropp hörru. Måste bara ha varit taget i en fördelaktiv vinkel. ;-) Och det var All inclusive.

2008-11-11 @ 14:46:52
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0