Längtar hem

Ja det gör jag, eller vi alla.
Men man vill ju inte leva i ett tomt skal. Huset, eller övervåningen är ju utan kök och väggar. Helt öppet. Men idag ska J åka ner och hämta köket och börja bygga ihop det så snart hoppas jag att vi kan komma hem igen.

Flickorna har sovit här i natt. De läntar massor efter sin pappa, även om vi ses lite ibland så är det inte samma sak som att bo tillsammans.

Jag läntar efter att gå och piffa i det nya köket. Hoppas att det går fort, men jag försöker att ha realistiska förväntningar. Även om det är svårt. Varför tar det sån tid? Så svårt kan det väl inte vara? ;-)

Elias har varit gnällig den sista tiden. Han har det jobbigt med sina tänder. Men idag kändes det  som  den ena framtanden brutit igenom. Hoppas det värsta är över.

Ska försöka fota där uppe, men ka inte lägga ut bilder på denna datorn tror jag. Men sedan får ni se!

Det är som ett annat hus.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul med en uppdatering!

Hoppas ni härdar ut:)

Kram

2008-11-24 @ 12:43:28
Postat av: Jennie

Ska bli jättekul att se när det är klart! Den som väntar på något gott vet du väl ;)

2008-11-24 @ 18:52:57
URL: http://willebusdesign.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag vet känslan, när jag var höggravid flyttae vi hem till mamma eftersom vi gjorde iordning övervåningen och köket här... Oj, vad jag längtade hem, fast det är klart vi blev rejält bortskämda hos mamma så det gick ju ingen nöd på oss, fast hemma är alltid hemma. Hoppas det går fort för er.

Kram anna

2008-11-24 @ 20:15:46
URL: http://annafaithful.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud så roligt! Du bara måste lägga ut bilder sen!

2008-11-24 @ 20:38:54
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0