Jag blir galen!



Fatta hur mycket man måste packa och tänka på när man ska resa med en hel småbarnsfamilj!!

KOmmer till nya saker hela tiden.  Och hur ska man veta hur mycket blöjor, gröt, mat, välling, alvedon, vätskeersättning, plåster, kläder, flaskor man ska ha med sig?!!

Det som är skönt är att mycket av de måste man inte ha med sig hem, det förbrukas under resans gång. Men så måste man ha den stora vagnen med, för jag vill ju att E ska sova gott på dagarna. Helst 3 timmar i stöten mitt på dagen så jag kan sola. ;-) Och jag vill ju inte att han ska ligga och åla runt på golven (bacillskräck!) så då måste gåstolen med.  Och bärsele och, och och....

Ja ni fattar!

Joakim gick ner och packade kl 9. Och var tillbaka uppe kl 9.07. KLART!
Vissa har det bra.

Dessutom har E sovit helt kasst idag. Vaknade tidigt och då fick han sova tidigt. Perfekt tänkte jag då kan jag packa och han hinner sova två gånger innan kalaset i em.
Men han vaknade efter 30 min. Innan kl var 9! Så vid 11.30 la jag honom igen. Tänkte igen att detta är kanon, han kan sova tills vi ska åka på kalas! Men såklart väcks han av grannar, ungar och anndra höga ljud. Jag hatar helgerna när folk är hemma och väsnas! ;-)

Nu ska jag laga mat. För Linnéa är VRÅLHUNGRIG!!!

Kommentarer
Postat av: lollo

varför är de alltid så när man ska göra nåt viktigt? känner dom de på sig eller ? hehe.... de mesta går säkert att shoppa där nere om du skulle missa nåt .kram

2008-11-02 @ 15:04:51
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Birks & Kalles mamma

Blöjor, gröt, mat, alvedon, vätskeersättning, plåster, kläder, flaskor kan du köpa i pricip var som helst på jorden. Alltså behöver du BARA hålla koll på hur mycket välling du behöver för en vecka. Ha en underbar vecka. Kram

2008-11-02 @ 16:42:13
URL: http://xhm.vanrillaer.net
Postat av: 40-talist kvinna

Näsdroppar? kan det vara nåt om ni är förkylda på flyget? Kram! Maggan.

2008-11-02 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0