Hur stor är sannorlikheten?

Alltså detta är lite mysko. Jag har ju trott att jag har lite häxa i mig innan, men nu är jag ganska säker.

Av 1100 hotell i Sharm el Sheik (som är rätt stort!) så hamnar vi i hotellet intill min bästa vän Lisa med familj! Det ni.

Den kvällen Lisa kom ner till Egypten var vi inne i staden  Naama Bay och slogs av hur stort allt faktiskt är där. Vi åkte ca 30 min för att komma dit och det är hotell överallt. Sa till mamma att det lär ju inte vara så att vi kan ses där nere, de kunde ju hamna var som helst.

Så när vi kommer tillbaka till hotellet frågar jag i receptionen om de känner till något hotell som heter Calimera...... hm.. något.

Han: "Yes Calimera Royal diamond resort?"
Jag:  "Ja det är det nog."
Han: "Its the hotell next door."

Lite mysko.

Jag ska hälsa alla från dem där nere som har tills på onsdag att njuta av värmen.

Kommentarer
Postat av: lollo

välkommen hem !! har saknat er massor ! kram

2008-11-11 @ 06:15:33
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0