Det dalar..

Ja på E´s kurvor.

Han närmars sig kurvan under den ha ligger på. Vad blir det? Typ 2 kurvor under den tjocka medelkurvan.
Jag vet ju att han är pigg och frisk, men det känns lite nerslående faktisk. Jag som tycker att han är rätt duktig på att äta. Jag tillsätter extra fett i det mesta och nu äter han ju tom välling.

Jag fick skicka Jocke till BVC för min mage är risig!! Så någon större info om vad hon sa framkom väl inte riktigt. Men vi skulle tillbaka om en månad för att hålla koll.

200 gram på en månad och 1 ½ cm. Inte mycket att skryta med direkt. Men på andra utvecklings- fronter ligger han inte efter ialla fall! Och det är väl det som är det viktigaste. Tänk vad skönt det är med en helt normal, medelbäbis egentligen. Alice var en sådan, växte så fint på kurvorna. Aldrig något att fundera över. Linnéa var samma sort som Elias. Så det är bara så det är..
Antagligen har de ärvt mammans finlemmade, smidiga, slanka kropp. ;0)

Dagens siffror: 7465 gram 71 cm och huvudmått 45 cm

Kommentarer
Postat av: lollo

han e ju fin och glad kille så de är ju ingen fara , men jag förstår att det är lite jobbigt men som sagt han har ju ärvt din kroppsform :) M har ärvts johans .. hehe eller min..

2008-11-12 @ 15:33:42
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0