Dagens

Humör: Helt ok
Mående: Verkar vara ungefär samma som igår. Fortfarande inte bra i maggen. :( Så tröttsamt!!
Frisyr: Ser inte klok ut, som vanligt nu för tiden. Jag måste till frissan och klippa lite. Frågan är om jag ska fortsätta spara ut, eller klippa något nytt?? Vad tycker ni?
Klädsel: Nattlinne, fleecemorgonrock.
Gjort: Sprungit på toa, druckit kaffe (säkert jättebra för magen nu) och ätit två mackor. Skickat iväg L till skolan och snart A till dagis.
Borde göra : Rensa i köket och fylla allt i lådor så det snart kan rivas ner. 
Planer: Jag får väl vara hemma idag igen! Jag dör snart om jag inte får komma ut och träffa folk snart!!.
Längtan: Jag längtar efter en mysig tjejkväll. Fortfarande. När och var?? Hos mig lär det inte att gå förrän nästa år.
Vill ha: Ett socialt liv.
Lyssnar på: Tv och barn.
Bästa:  Lisa och co har kommit hem! 
Sämsta: Att inte vara helt ok när man har massor att göra!
 Barn: Flickorna friska, en i skolan och en hemma idag. Elias börjar bli förkyld.
Väder: Ser ut att bli rätt bra.
Tid: 7.53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0