Dagens

Humör: Lågt.
Mående: Inte  så bra. Vaknade och fick springa på toa. Mår iof inte dåligt, men känner mig lite svag i kroppen och är hungrig.
Frisyr: Ser inte klok ut.
Klädsel: Nattlinne, grå leggings, fleecemorgonrock.
Gjort: Sprungit på toa.
Borde göra : Plocka undan, det är grejjer överallt fortfarande. Måste ta i med hårdhanskarna med mina barn. Varför går det bara ifrån alla sina saker. Hoppar ur kläderna där de står?? 
Planer: HAr ju massor som borde göras. Handla golv var på schemat. Morfar fyller år idag menjag kan ju  inte åka iväg om inte magen lägger av. Elias ska till BVC kl 14 med. Får skicka Jocke tror jag.
Längtan: Jag längtar efter en mysig tjejkväll.
Vill ha: Kaffe och smörgås.
Lyssnar på: Tv och barn.
Bästa:  Att ingen annan verkar ha problem med magen ialla fall..
Sämsta: Att inte vara helt ok när man har massor att göra!
 Barn: Flickorna friska, en i skolan och en hemma idag. Elias börjar bli förkyld.
Väder: Grått o vått!
Tid: 7.43

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej och välkomna hem igen! Kul du är tillbaks med massa uppdateringar..Me like!

Grattis oxå på eran bröllopsdag, ni är otroligt fina!

Kram Tina

2008-11-12 @ 09:03:24
Postat av: lollo

trist att du mår kasst gumman , promenera en annan dag ! kram

2008-11-12 @ 09:28:04
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! Joo, det kanske kan vara det!Måste kolla upp foten. Va sjukt att ni bodde så nära Olssons:) Till helgen komm jag hem, då kanske vi syns på ridningen igen,hehe :) ha d bra! kram

2008-11-12 @ 09:41:26
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0