Utmanad

Hur lång är du?
- 168

Vilken ögonfärg har du?
- Blå

Vilken hårfärg har du?
- Slingor, lite blandad färg kan man säga. (mest blond)

Familj?
- Man och tre barn.

Har du någon bil?
-Japp en peugeot 307sw och KIA ceed

Musik du lyssnar på?
- En salig blandning. Oftast det som spelas på radion.

Vem ringde dig senast?
- Nettan.

Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Hm.... I Ljungskile, meni ett mycket större hus? :-)

Vilka städer har du bott i?
- Uddevalla, Ljungskile, Åbo, Helsingfors/Vanda, Stockholm och nu Lje igen.

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?

- 0 poäng

Vilket program läste du på gymnasiet?
- Barn o fritid

Vilken är din favoritglass?

- Polka i kulglass.

Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, lite finska, lite teckenspråk

Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej tack o lov!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Aldrig!

Favorit drink?
- Mexican coffee. *mmmmmmmmmmmmm*

Hur gör du för att lufta din ilska?
- Blir arg, skäller och gapar. Städar!

Vad är du rädd för?
- Att mina älskade ska förvinna eller bli sjuka. *hemska tanke*

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
- har inget jobb för närvarande..

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
- Har svårt för skrytsamma människor.

Hur många tatueringar har du?
- 1st

Vad ska du göra idag?

- Idag är över, imorgon vet jag inte vad som händer. Hoppas på solsken så vi kan njuta av det!

Skickar utmaningen vidare till alla som läser min blogg!


Qviding vann med 5-0!!  Woooohoooooooooo!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Igår när jag såg det på sporten så hade jag för mig att jag kände igen namnet. Nu vet jag varifrån. :-D



Kan oxå tala om att jag hade en tjurig man hemma igår efter att AIK hade torskat mot Ljungskile. :-)

2008-07-22 @ 10:00:39
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Brynja

2008-07-22 @ 14:55:47
Postat av: Angelica

Du, när åker vi föresten? Till Kreta alltså ;-)

2008-07-23 @ 13:32:20
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Thessan

Gjorde inte mannen din assist tom ?!?!

2008-07-23 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0