Stranden


Idag blir det stranden, Kungsparken kan jag tänka. Vad ska ni göra??

Kommentarer
Postat av: Therese W

Hej hej! Åh, det lät skönt! Hälsa de jag känner:-)

Själv kom jag hem från en 1 1/2t intervju & nu vart jag kluven..hmm har ännu inte skrivit under ngt kontrakt för den andra stillingen, så vi får se! Denna stilling innefattar arbete (statligt)på instution med ungdomar som har drog/kriminalitet relaterade problem. Verksamheten ligger på en ö, så fint!(ca 30min färd)Ett arb som jag har tidigare erfarenheter ifrån & det är så berikande att få arb förebyggande ur ett helhetsperspektiv. Man arb efter en amerikansk modell (AT) i 6 mån & efter det är det 6 mån uppföljning i ungdomarnas hem, utmanande & spännande! Man har ett tätt samarebete med fam under hela processen. Brinner verkligen för den typen av arb..men så får man ju tänka långsiktigt..påfrestande, ja det vet jag, men det man förhoppningsvis får tillbaka är värt tusenfalt!Vad göra?? Ha en superskön dag! Kram Therese W

2008-07-31 @ 10:38:04
Postat av: Frida

Hej Therese! Vad roligt att du hittat hit. Tycker verkligen att du ska skaffa en blogg du med så jag och andra får läsa om dig och ert liv i Norge! Hade varit så roligt. Hur mår ni??? Tänker på er, det var så kul att träffa er och prata, synd att ni bor så långt bort nu!

Jobbet låter jätteintressant, och verkar ju passa dig perfekt! Lycka till och berätta mer i din blogg. ;-) Gå bara in och skaffa en på http://www.blogg.se

Kram!

2008-07-31 @ 17:48:52
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Härligt med bad. Hörde allt att mamma sett dig vid badet. Hoppas att du tog ett dopp! Idag ska jag försöka att friskna till HOstar som bara den å det känns som om jag har taggtråd i strupen. Det värsta är att H vaknar varje ggn jag hostar så det drabbar honom oxå, stackaren! Imorgon ska vi på Åbokryssning. Vi tyckte att det var dax för lite mys!! Ha d gött!

2008-08-01 @ 09:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0