Nu är det så roligt

med en ny blogg, att jag känner för att blogga hela tiden. Tänker som så, att det är bättre med fler och kortare än långa dagboksinlägg. Och än så länge är det ju bara jag som läser! ;-) Man kanske skulle ha en blogg bara för sig själv, där man kan skriva precis om allt! Och alla... ;-) *hehe*

Tanken med den här nya bloggen är dock att jag ska skriva kortare, ärligare, vardagliga inlägg med mycket glimt i gögat, men även (som tidigare) precis-vad-jag-känner-inlägg.

Familjen är åter hemma. Och lika mycket som jag saknade dem när de var borta, lite trött blev jag på att tjata när de kom hem. Luften gick ur lite. Jag som precis hade fyllt på förrådet. :-( Vad får de sin energi ifrån`????

Trots att de varit ute och spelat minigolf i flera timmar så har de ork att köra i världens fart på cykeln, så fort att man hinner tänkt på hur mycket de slår sig om de ramlar, och hinna klättra upp, ner, upp, ner på staketet till altanen. *pust*

Farfar följde med hem och då skurvar de upp sin nivå med 100%.

Positivt är att Jocke satt igång grillen. Det ska grillas lite av varje; kyckling, kryddig korv, vanlig korv och till detta pommes och potatissallad
Måste testa att lägga in bilder med
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0