Lördag

Jag är helt veckovill just nu. Har ingen aning om vad det är för dagar. Som tur är så hade min mamma koll så det blev lördagsgodis ändå. ;-)
Vi har varit och ätit världens godaste grill-middag som sagt.

Linnéa hade det kul på kalaset med sina kompisar. Många har hon inte träffat sedan skolan slutade så det var nog lyckat. Varmt hade det varit så klart så de hade sprutat på dem med vattenslangen! Förstår det....

Så här snygg var hon lilla (eller stora) dockan!


Nyduschad och fin efter en dag på stranden.  Jocke körde hem henne vid två-tiden sedan fortsatte han och Alice sin dag där ett tag. Alice tog riktiga simtag över vattenytan idag och så hoppart de från trampolinen. Fattar inte hur de vågar! Eller hur Jocke vågar låta dem... Tur att jag inte är med. ;-) Alice lyckades bränna sig på en brännmanet med. De såg ingen när hon hoppade i men hon hoppade nog rakt på trådarna och det gjorde ju fruktansvärt ont. Stackarn!!



Jo jag hade ett paket från HM att hämta och idag kom jag ihåg det. Riktigt kul för jag har fyndat!!

  • Klänning/tunika till mig
  • Jeans Jocke
  • Skjorta Jocke
  • långärmad t-shirt Jocke
  • 2 klänningar till flickorna
  • 2 tunikor till flickorna
  • 3 leggings till flickorna
  • 2 scarfs
     

Massor med kläder för 1000 kr!!



Nu på kvällen så lagade J ett av hjulen som hoppat loss på vagnen och Elias var trött, och då måste jag bara ha vagnen. Han sover ju alltid i den. Men så kom jag på att jag har vår shoppingvagn och tog upp den. Och vad han gillade att siutta i den!! Full koll ju! (Han gillar inte att vara i vagnen annat än när han ska sova. Så snart är det dags att byta till sittdelen!!

Vi tog en promenad och han tittade på allt och sedan somnade han gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0