Kommentarer

Det är jättekul att ni som läser skriver en kommentar. Man blir så glad då. Dels att se att någon faktiskt är där och kikar ibland men också för att se vilka det är Kul att även ni som inte känner mig persnligen följer bloggandet. :-) Fortsätt att kommentera, eller börja kommentera ni som inte gör det!

Imorse åkte vi hemifrån ganska direkt, ut till min bästis ;-) Lisa och Ludde. En riktigt mys och slappar-dag. Flickorna pysslade, vi pratade, bakade tigerkaka, fick lunch och fika. Bara degat alltså! ;-) Så skönt. Speciellt nu när jag är i

Kommentarer
Postat av: Lena

Självklart skall jag göra det gumman!! Kramelikram.

2008-07-18 @ 08:40:19
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0