Kidnappade barn ;-)

Mamma och pappa kom och hämtade tjejerna. På dagens program var det Borås djurpark!
Åååå vad glada de blev. De slapp ifrån städning som stod på mitt program. ;-) Dessutom kollade jag in vädret där och det var stor sol. Här är det rätt så grått men varmt och skönt, frisk luft så det vädras för fullt.

Tvättat och bäddat rent i alla sängar och städat är vad jag gjort idag.
 Jo jag tömde mobilen på bilder eftersom den är svart så är det nog dags att köpa en ny.

Hittade bla dessa bilder:

Fattar ni hur fort det går?!! Här är han i v 17 tror jag och sedan alldeles nyfödd.... Lilla kråkan.

Nu vaknar han tror jag. Han är den gosigaste bebisen jag haft. Tror att pojkar är mer gosiga? Han älskar när jag pussar på honom. Som igår kväll, då la vi oss vid 21-tiden och ammade lite, sedan pussade jag på honom tills han somnade. Mjuka pussar över ögonen och kinderna. Och när jag slutade, öppnade han ögonen, tittade på mig och log trött. *sötnosen*  Mammas kille!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad underbart!!! Härligt med så goa ungar!!! Även jag har fått världens goaste kids =)



KRAM.

2008-07-30 @ 14:09:27
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0