Fredag

Tack för de fina kommentarerna på gårdagens inlägg. Kan ju inte ta åt mig äran för den fina "dikten", den hittade jag på nätet, men den skulle kunna vara skriven av mig. Eller av vilken mamma som helst verkade det som. Skönt att se att fler känner igen sig.

Det är ju verkligen så när barnen växer. Ju äldre de blir desto mer krävs det av oss föräldrar. Och under vissa perioder känns det mer. Fast självklart är ju det allra mest roligt, värdefullt och alldeles underbart att vara föräldrer. Och det är ju det man känner när de gått och lagt sig en kväll då man varit arg under dagen. När man får den där stunden på kvällen och varvar ner och reflekterar över dagen. Då kommer det dåliga samvetet över att man blev arg tidigare.

Idag var en bättre dag. Antagligen eftersom vi varit igång hela tiden, men ändå. ;-)

Jag hade räknat med att få lite egentid genom att åka ut till Torp och shoppa lite på rean. Min make är i stort behov av kläder. Men så var även fallet med kylskåpet. Så det blev hela familjen som åkte.
Jag köpte inget. Som vanligt... Blev bara irriterad på allt folk. F-n har de inget bättre för sig på semestern?!

Men nu har stora tjejerna åkt till mormor en stund, kanske över natten. Alice kommer säkert tillbaka. Men jag och E är ensamma. Och jag fick honom att somna så nu ska jag vila lite framför tv´n innan han vaknar snart igen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kände igen dig inne på H.M idag på torp, vi var oxå där och knödde med alla. Det var väl en typisk torp väder dag idag..tyvärr för oss kanske. Kramkram

2008-07-18 @ 17:03:35
Postat av: Frida

Tina. Jag trodde nog att det var dig jag såg med. Men man blir likte osäker ibland när man inte känner personer personligen. Ansiktet känns bekant men man vet inte riktigt varför. :-) Nu vet jag att det var du.

2008-07-18 @ 17:08:40
Postat av: Tina

Vad kul då kunde jag ju gått fram och sagt hej. Det får bli nästa gång..Ha en bra helg!

2008-07-18 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0