Behöver en förändring

Eller egentilgen skulle jag behöva en hel livs-förändring. Men hur sjutton ska det gå till?

Jag är väldigt nöjd med mitt liv, men ibland, vissa dagar känner jag mig så... hur ska man säga? Trött, otillräcklig, ledsen, meningslös, uttråkad... ja jag vet inte.
Idag är det en sådan dag bara.

Jag skulle vilja vara snygg, rik, framgångsrik, efterfrågad, eftertraktad, energisk och sprudlande!!
Idag är inte en sådan dag.

Så var börjar man?!

  • Lägger ifrån sig kexchokladen (vann ju 2 kg, så det är inte lätt!)
  •  Slutar städa i alla förråd (det är deprimerande!)
  • Slutar deppa
  • Vila, istället för att städa? Passar på att sova när bebis sover. Men hur lätt är det? Då blir man bara ännu mer stressad över allt som måste göras!


Vet ju att det hänger ihop med alldeles för lite sömn. Och om 10 min känner jag mig mycket gladare igen. :) På ett sätt är det rätt skönt att få deppa ihop lite, så kan man komma igen! Nu ska vi nog ta en promenad kanske,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0