Beachen here we come

Ja, det måste ju bara bli stranden idag med. Vädret håller i sig så man får passa på. Måste ladda solbatterierna inför höst och vinter.
Är väl sådär att åka ensam med tre barn, lite rädd att man ska tappa bort någon, men de brukar uppföra sig bra just för att man är ensam. Får ha ett "förmanings-samtal" innan vi åker. ;-)

Just nu är tjejerna helt insnöade på att hoppa från trampolinen. Herre vad de hoppar!! Jag som inte alls gillar det där.... Men de har ju varit där med sin pappa i flera dagar och då vågas det mer. :-) Igår lyckades de dra med sig Brynja och Eric ut och hoppa så de var nöjda. Själv tycker jag att de ser livsfarligt ut. Nästan ialla fall...

Jag var ju likadan när jag var yngre. Undrar vart det tog vägen. Eller var det kanske mer vett som kom?

Matsäcken är nästan klar. Frågan är om  man ska lägga E för en tupplur nu innan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad underbart!! Funderar jag med... Det är allt lockande men jag har ingen bil idag så det blir till att ta bussen i så fall och det är jag sådär sugen på...



Men att sitta inne i bastulägenheten tror jag lockar ännu mindre.



Kram på dig vännen!!

2008-07-28 @ 09:01:57
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: lisa hanfelt

Hoppas ni har haft en bra dag på stranden. Vi har också badat mest hela dagen. Kom en skur när vi åkte hem med båten.



Ha det gott i värmen.... Lisa

2008-07-28 @ 20:17:34
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0