Sliten

Jag känner mig sliten. Städar och packar upp och ändå känns det som om det är lika mycket kvar!

Vad svårt det är att bestämma vart allt ska vara.  Ska jag slänga eller spara? Man skulle lätt kunna fylla två rytmliga kök med grejjer märker jag. *suck*

Hoppas fläkten kommer upp ikväll. Och imorgon måste jag få ta lite bilder så ni får se hur det blir ju. Skandal att jag inte gjort det ännu. Men jag får skylla på att jag inte har den andra datorn uppe. Och frågan är vart kameran är?

Skulle kunna tänka mig att öppna en flaska rött och krypa upp i soffan och mysa framför tvn med min man. Men det får nog bli en annan kväll. Barnen är bänkade med fredagsmys och inväntar IDOL och svärfar grejjar för fullt.

Jag får ta tag i nya lådor istället.

Vad gör ni ikväll? Kommentera mera!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessica Barck

Ja du visst är det slitsamt att renovera....pust....men oj vad roligt när det är färdigt....och resultatet blir sååå bra...



Är supernöjd med vårt altan- och poolbygge..längtar redan till nästa sommar.......

2008-12-05 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0