Sjuk!

Fy fan säger jag bara. Det är något konstigt som har intagit min kropp. Vet inte om det är magsjuka eller vad det är.

Vaknade vid 5-tiden och det kändes som om jag skulle svimma trots att jag låg ner. Ni vet den där käsnlan som sköljer över av skakningar, illamående och svaghet?
Lyckades iaf somna om tills kl ringde 6.40 och samma känsla då. Tog mig försiktigt till toa eftersom jag var rädd att svimma eller kräkas och blev sittande på golvet länge. Ett misslyckat kräkförsök eftersom magen var helt tom och jag tog mig tillbaka på skakiga ben till sängen. Där har jag legat tills nu. 16.30. Varje gång jaghar rört mig hardet värkt i magen och jag har mått dåligt. Har legat och slumrat hela dagen. Bad J ta ner en formfranska och ett glas vatten, men fick bara i mig några munnar. Mackan har jag inte vågat mig på. Men det känns ändå lite, lite bättre nu. Må inte lika illa, men magen värker, kurrar och kroppen är fruktansvärt svag och skakig.

Har inte sett barnen på hela dagen och längtar så det gör ont i kroppen. Speciellt när man ligger och hör E gnälla och man bara vill ta och gosa.... Hoppas verkligen inte att de andra blir dåliga!

Nu har de åkt ner till GBG för att hämta vagnen (Tack Jessica för erbjudandet, såg det tyvärr NU annars hade det varit toppen att låna den.) Så ska de hämta ett handtag till köket och kolla lite på träningen.

Undrar om jag ska våga mig på en dusch?

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: lollo

stackare !! hoppas de går över snart .. kram

2008-12-09 @ 18:21:15
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Usch!

KRYA på DIG!!

2008-12-09 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0