Röda naglar och vitt vin

Ja lite måndags-glamour.
Hittade mina fötter i ett par fårskinnstofflor efter duschen och tänkte göra dem lite nyårsfina. De har varit gömda länge. Är så frusen om fötterna nu på vintern så jag bor i mina fårullstofflor inne och i mina UGG ute.



Lisa, din baginbox är kvar sedan sist. Så jag norpar ett glas. Men snart får du komma tillbaka och dricka ur ditt vin. ;-)

På tal om fötter så satte vi ihop Linnéa och Alice fötter efter duschen och de är så lika! Ja det är väl det enda som är likt på de två. Skillnaden är att det skiljer ½-1cm och att Alice fötter är liiiiiite smalare (konstigt för överallt annars är hon mycket bredare.) och så är de mycket brunare!! Hon är fortfarande brun sedan semestern. Hon  har ett väldigt pigment.

Nu ska jag kika på Extrem home make over. Det var länge sedan. Men det blir säkert mer bloggande ikväll.

Träffade ju bloggbekanta idag på Torp. Tina och Jennie. Trevligt att ses IRL med. Jag och Tina brukar ha samma rutt, vi stöter på varandra då o då. :-)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det var kul att se dig med, du är alltid lika fräsch och pigg. Hur gör du??

2008-12-30 @ 10:34:21
Postat av: frida

Va?! Skojjar du med mig? Men tack för de fina orden. ;-)

2008-12-31 @ 15:32:30
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0