Friska

Ja så var magsjukan över. 48 timmar sedan Linnéa var dålig sist. Så nu SKA det inte bli några fler fall. *Bestämt*

Fast Linnea får vara hemma idag ändå, trots att det blev väldiga protester. Det är Lussefirande i skolan idag och ROBIN skulle lussa för dem. (Ja, hela Robins KLASS skulle lussa för Linneas klass.) Så det var en väldigt ledsen tjej. Men bättre att vara hemma en dag mer. Just in case.

Idag ska jag tvätta och städa. Jättekul!  Det hade ju varit fantasktiskt om man hann med att baka lite, men det blir nog svårt idag.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: lollo

hej hej !! jag ska oxå städa ...lillen sover och jag sitter och drar mig för att dra fram snabeldraken ...jag hatar att dammsuga !! jag tycker absolut dom kan lussa för oss och grannarna på lördag eftermiddag ? vi kan ta en lussefika ihop om du har lust :) säg till Linnea att robin kan lussa ihop så kankse hon blir lite gladare . kram

2008-12-12 @ 09:32:43
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0