För lång väntan...

Gick ner med luren till J och sa att han skulle ringa sjukvårdsrådgivningen för att få en tid hos doktorn. Han ringde och fick höra i luren att väntetiden beräknades vara 20 min. Herregud!! Vem kan sitta i luren och vänta i 20 min?! Jag tycker att det är förjäkligt att man ska vänta så länge. Nu går det ingen nöd på honom, men tänk om det var något man var rädd för med barnen?

Jaja, gissa vad J gjorde?

Såklart somnade han. Jag kom ner typ en timma senare och undrade om han fått någon tid. Då tar han upp luren som bara är helt tyst. Antagligen la nog personen på efter några snarkningar.

Ja det var bara att ringa igen och höra att det bara är 15 min väntetid nu....

Kommentarer
Postat av: ida

Jag tror inte dom brukar skriva ut nåt mot bihåleinflammation? Det gjorde dom inte till mig när jag hade det iallafall.. Men jag rekommenderar STARKT de receptfria tabletterna på apoteket som heter Sinova. Dom e grymt bra!!!

2008-12-28 @ 10:55:53
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: ida

Nope inget klart! Men pratade med den där klubben igår (den han va å provtränade med, då jocke ringde honom efter;-)) dom hörde sig för om hur det var med Davids jobb osv, om han kunde gå ner i tid och så. Men absolut inget klart, dom skulle ha möte om nya spelare i helgen tror jag. Så det var ju kul att de tänker på honom iallafall.. Men men. Än så länge e han klubblös!!

2008-12-28 @ 12:12:54
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

God fortsättning:) Hoppas ni blir friska så att ni kan åka till sthlm. Gott nytt år Josefine

2008-12-28 @ 14:25:26
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Tina

Förstår att han somnade..=)=)

Såå trist med den långa kön..



God Fortsättning på ER!!

2008-12-28 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0