Film igen

Jag kollar ju aldrig på film. Förra veckan var nog första gången på en evighet som jag såg en film på tv. Brukar alltid tycka att de börjar för sen, eller så vaknar någon och jag får aldrig se färdigt, eller så går det inget bra.

Idag var jag slö och fastnade för det enda som började kl 20 en skräckis som hette Vacancy.

När David och Amy Fox bil går sönder mitt ute på vischan tvingas de tillbringa natten på traktens enda motell. TVn är deras enda underhållning tills de upptäcker att b-skräckfilmerna de tittar på faktiskt har spelats in i samma rum som de själva befinner sig i. Med gömda videokameror som bevakar och filmar deras minsta steg, samtidigt som de blir inlåsta i rum, trånga utrymmen och tunnlar, måste David och Amy ta sig ut levande innan de själva blir nästa offer som fångas på film.

En väldigt obehaglig film. Usch. Men det är väl det som är mening med skräckfilmer. ;-)

Som tur var så varade den inte så länge så nu ska jag krypa ner i min säng. Den här lille Prinsen ligger och nanar gott i sin egen säng. Igår somnade han vid 19.30 och vaknade och drack välling kl 3 sedan somnade han till kl 6 och fick ligga i vår säng och kramas med mamsen och så somnade vi om igen en stund tll kl 8. Det gillar jag!!


Joakim känner sig bättre så vi siktar verkligen på att åka till Sthlm på tisdag morgon. Imorgon blir det packa, kanske en tur till Torp (om jag orkar med galen reashopping) eller en liten tur till Lisa. Får se vad som hinns med.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tycker du?! :) Hockeyfrillan!!! jag älskade den frisyren på den tiden men nu skulle jag aldrig ha den igen!:)

2008-12-29 @ 15:17:16
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: lollo

Gott nytt år hjärtat ! hoppas ni får de toppen i stockholm , här är vi sjuka ...igen ... suck kram

2008-12-29 @ 18:24:23
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0