Bilder

Nu var det ett tag sedan jag la ut bilder så här kommer några på Prinsen.



Tänderna växer fort som bara den! Tycker faktiskt att hela ungen växer. Håret gror och jag undrar om inte vikten har ökat lite med? På måndag är det BVC igen och då är det bäst för honom att han börjar närma sig -1 kurvan igen!



Han är riktigt busig nu och ska bara hitta på sånt som han inte ska. Mycket passande. Speciellt roligt är det med laptopens tangenter. Han kastar sig på den och lyckas riva bort knappar!



Tur att han är så vansinnigt söt. :-)



Sjuklingen slutade kräkas i morse, men är febrig och matt. Stackars liten.
Håll tummarna att Alice och Elias klarar sig.

Alice har ju Luciafirande på dagis kl 17 imorgon, men som det verkar så kan vi inte gå. Jag kan ju inte lämna L hemma och Joakim måste nog träna imorgon om ingen annan insjuknat. Han är borta hela dagen. Mamma är också sjuk annars hade nog hon kunnat. Jaja det löser sig nog.

Vad har ni gjort idag?

Jag mår bra idag. Har tom kunnat äta som vanligt. Men så fick jag en mild variant av magsjukan. Hade ju inga kräkningar eller dålig mage, bara ont. Inte bara iof för jag var riktigt under isen igår. Men skönt att det vänder fort.

Kommentarer
Postat av: lollo

jag lider med er !! skönt dock att ni börjar bli bättre...ljuvliga ungar du har ! kram

2008-12-10 @ 19:08:39
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Fullt upp hela dagen:)

passat syrrans dotter, städat, ärenden på stan, lagat middag och ikväll haft barnkalas..Puh..=)

Men trevligt var det!

=)

2008-12-10 @ 20:53:48
Postat av: Angelica

Precis vad jag tänkte på idag när jag kikade in hos dig. Lillprinsen har väl vuxit massor nu medan har har varit off-blogg. :-)



KRAM

2008-12-10 @ 21:26:34
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0