Äntligen

Nu sänker sig lugnet över Jensenhuset. Jag är helt slut efter gårdagen och dagen idag.
Det blev inte jättesent igår, men nog sent för en som aldrig är uppe sent eller får sova hela nätter. Vi hade supertrevligt, det var lugnt och städat med lite vin och goda kaffedrinkar gjorde att jag var lite seg idag.

Men ingen vila inte. Nä städade undan från gårdagen medan pappa och Joakim tog med tjejerna till Fridhem och åkte skridskor. Sedan bjöd jag mamma o pappa på middag.
Nu har vi varit hos J´s bror på em/kvällen. Köpte med oss McD hem och nu ska det bara slappas i soffan tills ögonen faller ihop.
 
imorgon blir det kalkonmiddag hos mina föräldrar. Det är nog det godaste som finns! Sedan måste vi ju packa för på måndag åker vi till Nettan med fam! :-)

Jo jag måste bara skryta över flickornas kusin Rebecka som har fått sina första betyg. 14 MVG och 3 VG!!!!!!! Det är helt sjukt bra! Är så stolt över henne. Hon har sån disiplin och såna mål redan. Andreas hennes lillebror har som mål att slå hennes betyg. Det är rätt häftigt.
Tror att hon var smart att förhandla om en slant för varje MVG med, så hennes föräldrar lär bli fattiga. :-)

Kommentarer
Postat av: Malin (svägerskan)

Ja, inte blir vi rika inte! :( Men vad gör man inte för att sporra dom lite x-tra...Vi får börja spara redan nu, herregud får väl jobba dubbelt dubbelt nu! Kram på er, ha det så kul i stockholm till nyår.

2008-12-27 @ 21:48:18
Postat av: Tina

Grym tjej!!=)

2008-12-28 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0